måndag

 Idag har jag varit ledigt och det har känts hur bra som helst. Vaknade klockan 12 och har nog aldig sovit så bra som jag gjorde i natt ;D För i lördagsnatten hade jag herr besök och sov inte alls bra den natten, somnade direkt när han gick i söndags. Och då sov jag några timma på dagen sen på kvällen somnade jag vid typ 12. Så min söndag bestod utav att sova ;) Sköönt. men imorgon tillbaka till skolan och praktiken :(

Vid halv två var jag med linn och pontus på bvs. Pontus skulle göra Boeltestet och ta sin andra spruta av svininfluensa vaccsinet. Allt gick toppen bra (Y) Han väger 9,4 kilo typ och är 70 cm. ;D;D stor kille nu ! Och har sa inte ett ända ljud vid sprutan :o är så stolt över den lilla knodden ! ;D

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0