tråkråktråk

alltså det är skit drygt att bara ligga hemma, vill inte vara sjuk :/ och jag har missat hur mycket som helst i skolan för har varit borta skitmycket nu den senaste månaden sen skolan började.. verkligen inte bra av mig men det är inte jag som själv väljer att jag ska vara sjuk:/

imorse va min syster här hos mig en sväng men hon svek mig och åkte hem igen, så nu väntar jag på att mamma ska sluta så hon kommer hem och på linn för hon ska med komma en sväng när pontus vaknat :) sen funderar jag på att åka till ursula men nu kom linn så skriversen puss

Kommentarer
Postat av: sofie

Jag har inte svikit dig :p Jag kom ju tidigt men du sov i flera timmar..Heheh Puss puss

2009-09-11 @ 14:58:27
URL: http://sofiedianamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0