'

Sitter här hos linn, ska sova här inatt också. Har ju massvis med problem hemma :/ men det kommer nog lösa sig. Vi ska kolla på kolla på Kommissarien och havet ska bli kul som fan. Dom är fan skit bra för det är typ 4 långfilmer som dom gjort som är varje söndag, den har bara gått ett porgram så det är 3 kvar:)


Tv:4
Kommissarien och havet - i denna stilla natt
TID: 21:00 - 22:00

Svenskt-tyskt kriminaldrama från 2008. Strax före midsommar hittas en ung flicka död. I flickans dagbok finner man uppgifter om att hon kan ha haft en relation med en äldre man och spåren leder till en ridskola, som även Roberts dotter Ida går på. Robert får svårt att hantera sina känslor när den misstänkte mördaren verkar finnas i hans familjs omedelbara närhet. Samtidigt får Robert problem i privatlivet när hans far, som han varit ovän med länge, vill komma och hälsa på.

I rollerna: Walter Sittler, Sólveig Arnarsdóttir, Andy Gätjen, Paprika Steen, Charlotte Lüder, Frida Hallgren, Sissela Kyle. Regi: Christiane Balthasar.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Gumman! Jag älskar dig det vet du. Det gör ont i mig o vet att du inte mår bra. Men du ska se att allt kommer lösa sig, man måste alltid se positivt, se på mig hur negativ jag va innan. Nu ser jag änligen ljust på framtiden. Ur allt ont kommer alltid något gott..Jag vet att det inte är lätt men jag finns iallafall alltid för dig..Älskar dig lillasyster! Puss o kram från storasyster :)

2009-09-21 @ 14:41:41
URL: http://sofiedianamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0