090927

nu sitter jag här med lilla ponutus i famnen och mata honom, han är otroligt vacker verkligen! Och det är söndag idag så det blir en chill dag skönt de med ibland.. Käka godis, kolla på tv och sitta framför datorn kan de bli bätter ? no way :p
igår va en halv lyckad kväll, va inte direkt som linda jossan och jag hade planerat. men sånt händer ibland menmen. Vi farade runt som fan överallt, lyckeby stan åkte bil och allt möjligt ! Kom inte hem så sent klockan 2-3 väl.. sen sov jag hela dagen idag typ, vaknade vid 2-3 idag :p Inte den bästa sidan jag vaknade på idag . men får bita ihop när man har en sån jobbig mamma som alltid ska springa efter en och prata...

Det bästa av allt igår va när simon källström sa att han tycker det är så jävla kul att vara med linda och mig.. att han tycker om mest av allt och alla umgås med oss av alla hans vänner till och med dom som han kännt mycket längre än oss:) Och det kom från hjärtat sa han till mig! Sjukt kul att höra det värmde jättemycket för vi har alltid så jävla kul med honom och vi vill umgås med honom så mycket som möjligt 


Måste tilllägga att min syster veronica fyller år idag. 29år ! Grattis till henne:*

Kommentarer
Postat av: Linda

aaw, sa simon de ? :))))))

2009-09-27 @ 21:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0