090918

hm , känns som jag bara kommer och klaga hela tiden att jag inte ha tid till att skriva men det är faktiskt så , för det är väldigt jobbigt i familjen just nu . mamma legat på sjukhus och alla syskonen mår dåligt så jag mår inte heller direkt bra av allt runt omkring.. men ska bli bättre nu att blogga nu när mamma kommit hem och alla börja må bättre för det gå frammåt nu iaf .. det är ju positivt :) Ska sova hos min syster idag så ska hem till henne direkt efter skolan för jag sitter i skolan nu och ha rast.. Slutar 15.50 idag :( bläää va sent .. men det är bara att fortsätta kämpa för man vill ju ha utbildning. Sen har det gått 5 veckor i skolan men har inte varit där en hel vecka någon gång men ska skärpa mig , klarar ju inte ens skolan nu när jag mår dåligt då förstår ni nog att jag varit dålig på att blogga .. pusshej<3

Kommentarer
Postat av: Linda

det löser sig <3

2009-09-18 @ 18:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0