TORSDAG

kom nyss hem från skolan, fy fan va tråkigt de är alltså:o Och ha skiiiiit mycket inlämningar nu :s allt ska fan alltid komma på samma vecka:o dåligtdåligt.. Lite kul idag på psykologin, jag va skit trött och satt längst bak så jag la mig över stolen som va bredvid min.  då sa marie min lärare det va en som dog bär bak och jag sa ja det gjorde jag, alla glodde på mig lite pinsamt :p haha men så kan de vara helt enkelt.

idag vet jag absolut inte vad som händer funderar på att sova, för är extermt trött:o men josefin kanske kommer till mig(:(:(: och ikväll är programmet inlåst.. det är väldigt bra och intressant.. ! nehe nu ska jag äta lite mat, potatis grääddsås och kött . muuummms ..
PUUS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0