091002

Nu när jag första gången kommer typ vara hemma så ska min mamma dra, lixom jag vill aldrig umgås med henne.. Och nu när man kan offra sig för en gångs skull så ska hon upp till sin jävla pojkvän och hjälpa honom med bilen och hur mycket kan HON om bilar :S absolut ingenting så det är bara sån bull shit.. Hon åker upp bara för att kolla på när han håller på med bilen! Är så jävla trött att hon alltid är hos honom hela helgerna :o Och nu när jag för första gången vill hitta på något med henne!!!! Tänkte att vi skulle laga mat ihop men det kan hon fan göra själv nu, tänkte att vi skulle köpa godis och bara umgås men nej ! irriterande som fan stör mig på hela hon nu....

osminkad jag vet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0