13'30

Idag är jag hemma från skolan. :) Så nu är jag faktiskt duktig för hjälper mamma att tvätta eller det är ju jag själv som tvätta men hela familjens tvätt. Men det är ju mammas uppgift egentligen men jag kan vara snäll ibland faktiskt :m
Idag ska jag mamma tim och mammas nya killes familj grilla bada och paddla kanot ''jättekul''.. Vill egentligen med och köra gocard men vännerna men måste ställa upp för mamma idag tyvärr annars är jag ju dum för bestämmt detta ett tag :( Nu ska jag faktiskt färga mitt hår mörk brunt :D Har typ mellan brun nu :P Klippte mig igår förresten och det blev fint klippte bort de slitna och klippte upp lite fast inte alls mycket. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0