090830

Dagen började med att syster sofie skrev vid 12 och frågade om jag ville hänga med ner i affärerna i lyckeby med henne linn och pontus. Och jag svarade självklart ja. Och då va dom typ utanför och jag hade inte ens gått upp ur sängen :o men fick skynda mig lite:p Vi gick på elgiganten jysk onoff skopunkten lindex och maxi:) men så jädrans nytigt va det på lindex för jag bar på pontus och han va jätteledsen och alla glodde:o:p Sen så åkte vi hem till linn och åt middag, potatis och kotletter ;) mums. Sen kom mamma och skulle hämta mig och sofie för vi skulle upp till ursula. Och vi tog lillepontus med oss. Linn började gråta:p:( haha.. När vi va där uppe så åkte johan och jag ut och körde bil det va jättekul och gick jättebra för mig:D Sen åkte vi hem och då kom linda och simon och hämtade mig. Vi åkte in till staun och åt pizza sen åkte jag hem och ha färgat håret precis. Mörkbrunt ska de va men ser ut som svart:p och nu ska jag kika runt lite på datorn. puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0