090820

har inte skrivit något idag för har haft fullt upp.
dagen började med att klockan ringde vid kvart i 8 men orkade inte gå upp förens 26 minuter över 8. Va helt död ville verkligen inte jobba :( Men jag tvingade mig upp ändå. Mamma körde mig till jobbet för orkade inte sitta på en jävla buss. tack mamma <3 Sen blev det att jag fick jobba med mia idag trevligt :) Vi jobbade på som satan. Slutade vid kvart över 2 :) Då gick jag till mammas jobb det tog 20 min typ. Men det va trevligt med en promenad:) När jag kom hem så åt jag lite kyckling sallad sen gick jag la mig och sov en stund. Men lejla ringde och väckte mig för hon skulle komma och lämna en sak för jag hade fyllt år :) tack lejla kjolen va jättefin :) Sen gick emma lejla och jag ner till medborga för att möta linda för vi skulle på grillkväll med karlskronahem vid 5 :) Va väldigt trevligt det va jag linda lejla emma julia och madde.  Vi åt och lyssnade på musik och hade allmänt trevligt . Efter de kom emma och ia så vi gick tipspromenad alla sen åt vi sockervadd som dom också bjöd på efter maten:) sen gick vi ner till medborga och satt där ett bra tag sen gick jag hem och bara vände sen ut med madde julia och rille och vi körde en sväng trevligttrevligt:) har varit en toppen dag :):):) Och nu kom jag hem.. så nu ska jag käka glass och kolla på bilder sen man va liten sen blir de att sova för det är skola imorgon och träffa alla klasskompisar :D 
Godnatt puss jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0